دانلود فیلم آموزشی کامل نرم افزار تری دی مکس 3D MAX

3DS-Max-Collection.jpg 1 DVD از این مجموعه جهت دانلود اضافه شد !

  هر 3 روز 1 DVD به این مجموعه اضافه خواهد شد !


همیشه کار با نرم افزار های سه بعدی و ساخت اشیاء سه بعدی یکی از سخت ترین کارها برای کاربران عادی یا کاربران نا آشنا با نرم افزار های قدرتمند خلق اشیاء و انیمیشن های سه بعدی مانند maya، 3d max و ... بوده است.
3D Studio Max یکی از قویترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی میباشد. 3Ds Max به شما این امکان را میدهد تا طرح ها، اجسام و کاراکتر های سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. ابزارهای گوناگون و کامل این نرم افزار آن را از نرم افزار های مشابه متمایز ساخته است.
قابلیت های این برنامه بسیار فراوان میباشد.توسط این نرم افزار می توانید انواج اجسام سه بعدی را مطابق نیاز خود خلق کنید. مهندسان طراحی های خود در اتوکد را میتوانند وارد این نرم افزار کنند و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.
اما میهن دانلود برای آموزش این نرم افزار هم برای شما برترین و کامل ترین مجموعه فیلم آموزشی این نرم افزار بسیار محبوب و کاربردی را برای شما آماده کرده است که در 13 DVD منتشر شده است و در سراسر دنیا برای فروش با هزینه بسیار بالایی قرار داده شده است.
نام این مجموعه که محصولی از شرکت CG Academy می باشد ، 3DS Max Collection بوده که با جستجویی اندک در دنیای اینترنت می توانید از اعتبار آن مطلع شوید.
با توجه به نیاز زیاد دنیای تکنولوژی به این نرم افزار و کاربردی بودن آن در بسیاری از مشاغل به شما پیشنهاد می کنیم حتما این نرم افزار را آموزش ببینید.

برای مشاهده تصاویری از این مجموعه و جهت دریافت آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

ادامه مطلب...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد