دانلود انیمیشن Jumbo Gajah Biru


http://www.mihandownload.com/Jumbo-Gajah-Biru.jpg



فرمت : MKV
حجم: 294 مگابایت
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر:  ترسناک
زیر نویس:یافت نشد
خلاصه داستان : پس از پایان نبرد فیل ها ، جامبو شجاع موفق به کسب  پادشاهی سلطنتی Naresuan بزرگ می شود. با این حال ، جامبو اکنون در برابر یک تصمیم دشوار است که می تواند مرگ یا زندگی را برای او در بر داشته باشد.
 
جهت دانلود انیمیشن و دیدن عکسهایی از محبط فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب...

دانلود بازی سه بعدی 3D Storm موبایل


3D-Storm.jpg
همان طور که می دانید بازی های سه بعدی و اول شخص جاوا بسیار اندک اند. بازی 3D Storm یکی از معدود بازیهای جاوای اول شخص در ژانر اکشن میباشد. این بازی در ابعاد مختلف و مناسب برای تمام صفحه نمایش گوشیها جمع آوری شده است. لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب...

دانلود 600 فونت زیبای گرافیکی


Graffiti_Fonts.jpg
فونت ها از جمله مهمترین ابزارها در زمینه طراحی محسوب می شوند.طراحان در طراحی های خودت به فونت های زیبا احتیاج دارند که با استفاده از فونت میتوانند به زیبای کار و طراحی خود جلوه خاصی ببخشند. این مجموعه شامل 600 فونت بسیار زیبای گرافیکی بوده و از ارزش بالای برخوردار است.شما عزیزان میتوانید از این فونت ها در طراحی خود استفاده کرده و از ان نهایت لذت رو ببرید.
برای دانلود این مجموعه فونت به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا Ared Multi Taskin





 

dart

فروش ویژه ساعت سامورایی زیر قیمت همه فروشندگان دیگر کیفیت اصلی + جعبه فلزی

اگر به دنبال این هستید خاص باشید و در میان دیگران بدرخشید این ساعت فوق العاده زیبا و با کیفیت  مناسب است برای اقا پسر ها و دختر خانم های با کلاس

این ساعت در نگاه اول ممکن است فقط یک دستبند نقره‌ای به نظر آید که با لامپهای LED تزئین شده است.  نورهایی که زیردرز و بندهای این ساعت می‌بینید، در واقع با لمس سطح آن نمایان می شود و زمان را نشان می‌دهند … طراحی این ساعت بسیار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد.همچنین دارای جعبه فلزی جدید! بسیار شیک و  بسته بندی زیباست.شما اولین نفری خواهید بود در میان دوستانتان که این سایت را به دست میکنید این ساعت هنوز وارد بازار نشده است!

برای دیدن توضیحات بیشتر و دیدن عکس های بیشتراز ساعت سامورایی اینجا کلیک کنید !

توجه: این ساعت اصل بوده و دارای پشتیبانی است و فروش ان تا مدت محدودی با این قیمت پایین خواهد بود پس فرصت را از دست ندهید .در هر کجای ایران که هستید با کلیک روی دکمه سفارش ساعت رنگ دلخواه خود را سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت : 33000 تومان

خرید

خرید


secret


دانلود فیلم مستند تخت گاز Top Gear


top_gear_02_www.mihandownload.jpg
فصل پنجم و ششم اضافه شد.
فصل هفتم و هشتم در تاریخ پنجشنبه 11 آذر آماده دانلود می باشد.
Top Gear را می توان یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی دانست. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و به بررسی تخصصی و تست جدیدترین اتومبیل های روز دنیا می پردازد ، آنها را با یکدیگر مقایسه می کند ، از معایب و برتری های آنها نسبت به یکدیگر می گوید و به طور کلی خودرو را آنالیز می نماید و در حین انجام این کار حس بسیار خوبی به بیننده می دهد گویی که در آنجا حضور دارد و از نزدیک این مراحل را مشاهده می کند. ریچارد هموند که به اجرای این برنامه می پردازد غالبا سوار اتومبیلهای پرسرعت شده وانها را تست میکند. در این مجموعه شاهد تبدیل و ساخت ماشین ها به اشکال مختلف مثل موشک خواهیم بود که اتومبیل مانند شاتل فضایی پرتاب می شود همچنین این برنامه زیبا در هر قسمت یکی از شخصیت های معروف را دعوت می کند و او را به انجام مسابقه و رانندگی فرا می خواند.  در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و ...اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. سفر به مکان های مختلف ، دیدار با شخصیت های گوناگون ، هیجان و بالا بردن سطح اطلاعات در رابطه با خوردرو های روز دنیا و چگونگی عملکرد آنها را می توان از ویژگی های این برنامه دانست.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب...


دانلود رایگان بازی TRON Evolution

Tron.jpg
بازی : TRON: Evolution
ناشر : Disney Interactive
بر اساس فیلم : TRON : Legacy
استدیو سازنده : Propaganda
پلتفرم : PC، X360 وPS3
تاریخ انتشار : 2010

بازی بعدی Tron Evolution بود که بر اساس فیلم این اثر به نام Tron Legacy توسط Propaganda ( سازنده های Turok ) در حال ساخت است. این بازی قرار است در اواخر 2010 و احتمالا در دسامبر برای PC , X360 ,PS3 عرضه شود. باید اشاره کرد که اولین قسمت فیلم Tron در سال 1982 ساخته شد و داستان ان درباره بازیسازی بود که در یک برنامه مجازی گیر می کند. ادامه این فیلم سال های بعد به صورت بازی به نام Tron 2.0 توسط Monolith Productions ساخته شد. بر عکس ان بازی این بازی یک اثر FPS نیست و به یک اثر TPS تبدیل شده است. هنوز مشخص نیست ایا بازیگران فیلم در این اثر صداگذرای می کنند یا خیر ؟
همانطور که اطلاع دارید یا مطلع خواهید شد در VGA 2009 استدیوی معروف Disney Interactive بازی جدید خود را به معرض نمایش گذاشت . این بازی که TRON: Evolution بر اساس فیلمی به نام TRON : Legacy توسط استدیو Propaganda در دست ساخت است ( سازنده ی عنوان نسل جدید Turok ) . بعد از نمایش تیزر این بازی اطلاعات جدیدی در مورد این بازی منتشر شده است که با هم مرور میکنیم .
بازی برای هر 3 پلتفرم PC ، X360 و PS3 ساخته خواهد شد و در تعطیلات 2010 قبل از اکران فیلم این عنوان به بازار عرضه میشود . فیلم این اثر در باره ی یک برنامه ی مجازی بسیار پیشرفته است که دردسر هایی برای بشر به وجود میاورد از بازیگران این اثر میتوان به دو چهره معروف سینمای هالیوود یعنی جف بریجز و مایکل شین اشاره کرد ( تیزر این فیلم در پک ماهانه ی BazyBiz مهر ماه موجود است )
حوادث و داستان بازی قبل از داستان فیلم اتفاق میافتد و نگاهی به گذشته ی فیلم دارد ! به عنوان یک تجربه ی سرگرم کننده ، فیلم در این جا به عنوان مرجع داستان بازی به شمار می آید . Dan Tudge از Propaganda میگوید : ما انتظار داریم در بازی TRON در وحله ی اول بر روی یک گیم اکشن تمرکز کنیم و همچنین بتوانیم مکمل خوبی برای فیلم این عنوان باشیم !
بازی راوی حوادثی است که در دنیای بی نظیر Tron اتفاق می افتد . این نکته قابل ذکر است که خود فیلم TRON : Legacy نیز بر اساس فیلم کلاسیک این عنوان یعنی TRON که در سال 1982 ساخته شده بود ساخته شده و در ان فیلم نیز جف بریجز در همین نقش یعنی Kevin Flynn بازی میکرده است .
برای توضیحات کاملتر ومشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...
 میهن دانلود

tv card

کیبورد قابل مچاله کردن و تاکردن

ازاین پس کیبوردتان راتاکنیدودرجیبتان حمل کنید!مناسب ترین کیبوردبرای لپ تاپ وکامپیوترهای خانگی
آیا می دانید آلودگی یک کیبورد به دلیل استفاده مکرر و تمیز نشدن، از توالت فرنگی هم کثیف تر است؟!
جدید ترین تحقیقات یک سازمان غیر دولتی در لندن نشان می دهد که صفحه کلید کامپیوتر ( کیبورد) می تواند از لحاظ میزان میکروب از یک توالت فرنگی آلوده تر باشد! تعدادی از کیبوردهای مورد آزمایش 5 برابر یک توالت فرنگی آلودگی داشتند و برخی به حدی آلوده بودند که خطری برای سلامتی شخص تشخیص داده شدند!
در نظر داشته باشید که 46 درصد این افراد حداقل ماهی یکبار کامپیوتر خود را تمیز می کردند!شما تا کنون کیبورد خود را تمیز کرده اید؟!
بسیار مقاوم در مقابل مایعات (آب. چای. قهوه، شربت) و گرد و غبارحتی میتوانید کیبورد را تا زده و یا لوله کنید و در کیف یاجیب خود قرار دهید!
بدون نیاز به نصب درایوربسیار سبک ، نازک وقابل حمل
از این کی برد می توان در محیط های به شدت مرطوب ودارای گردوغباراستفاده کرد. دارای پورت USB که براحتی با متصل کردن آن به کامپیوتر فعال می گردد.این کیبورد کاملا بدون درز وشیارمی باشدکه ازورودگردوغبارجلوگیری می کند
 برای خرید پستی این محصول در هر کجای ایران که هستید روی عکس خرید پستی کلیک کنید و ادرس خود را وارد نمایید تا محصول برای شما ارسال گردد

 قیمت فقط 14900 تومان

http://www.mihandownload.com/software/buybig1.gif



دانلود مجموعه تصاویر استوک با موضوع زمستان


4Winter.jpgتصاویر استوک تصاویری بسیار با کیفیت ، در رزولیشن بالا هستند که مورد علاقه طراحان است.این بار برای شما مجموعه ای تصاویر استوک با موضوع زمستان را اماده کرده ایم.سایز این تصاویر 2000*3000 است و کیفیت فوق العاده ای دارند.از این تصاویر میتوانید در طراحی های خود و همچنین به عنوان پست زمینه دسکتاپ خود استفاده کنید.
برای دانلود این تصاویر به ادامه مطلب بروید ...




ادامه مطلب...


دانلود رایگان بازی Majin and the Forsaken Kingdom

majin.jpg
Majin and the Forsaken Kingdomنام بازی:
سازنده : Game Republic
سبک بازی : Action Adventure
ناشر : Namco Bandai
زمان انتشار بازی :
تاریخ انتشار (شمسی) : ۰۲ آذر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار (میلادی) : 23 Nov 2010

این کار اسونیه که ما بخوایم Majin and the Forsaken Kingdom رو با بازی The Last Guardian(شاهکار جدید team ico) مقایسه کنیم.هر دو بازی، شامل یک پسری میشن که یک هیولای عجیب چندرگه از روی دوستی و وفاداری اونها رو همراهی میکنه ولی با وجود این، Majin and the Forsaken Kingdom به گفته سازنده ها ترکیبی از Legend of Zelda و شاهزاده پارس هست و دارای ویژگیهای مشخصیه ؛این بازی یک بازی اکشن-ادونچر هست که شامل المانهای پلتفرمینگ، مبارزات و حل معما میشه .دمویی که به ما نشان داده شد، شامل قسمت اول بازی بود.جایی که ما با هیولای داستان یعنی Majin دوست داشتنی و خواب الود(این کلمه در زبان ژاپنی معادل خدای شیطانی است) البته مجین داستان با یک موجود شیطانی فرسنگها فاصله داره!.اشنا شدیمو گشت و گذار خودمون رو در این قلمرو جدید برای فهمیدن رازهای اون شروع کردیم.تا از داستان بازی و راز خیانتی که پشت سر این این دو دوست هست پی ببریم!
داستان بازی در سرزمینی اتفاق میافتد که تاریکی اون سرزمین رو تسخیر کرده و انجا رو به سرزمینی غیر قابل دسترس تبدیل نموده.کسانی که تابه حال سعی کردند که به این قلمرو وارد بشن، هرگز دیگه نتونستند از اونجا خارج بشن.100سال از زمانی که تاریکی این قلمرو رو به تسخیر خود دراورده گذشته است.و حالا یک دزد جوان بی نان نشان، راه خود رو به سمت ورود به این قلمرو باز کرده است.جایی که ما بازی رو از اونجا اغاز میکنیم.این دزد جوان، قدرت این رو داره که با که با حیوانات صحبت کنه و شما به واسطه این قدرت راه خودتون رو به سمت این قلمرو تسخیر شده و رو به زوال باز میکنید.این بخش از بازی شامل یک بخش اموزشی برای یادگیری مهارتهای شخصیت اصلی بازی میشد.بعد از طی این مرحله ما خیلی زود بهMajin رسیدیم.مجین یه هیولای عظیم بود که بر روی پشتش گیاهان مختلف و عجیبی رشد کرده بودند! زمانی که ما مشغول مشاهده هیولا بودیم، متوجه شدیم که او در حال غر غر کردن و نالیدنه! اون با خودش تکرار میکرد که گرسنشه. وقتی که بهش نزدیک شدیم اون به ما گفت که یک نفر قدرت او رو ازش دزدیده و اون رو در این جا زندانی کرده و به دزد میگه که اگه میوه خاصی رو که مد نظرش هست برای او بیاره، مجددا قدرت خودش رو بازپس میگیره.
برای توضیحات کامل تر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .


ادامه مطلب...


دانلود کتاب مالیات بر ارزش افزوده


Maliat2.jpg
از آنجا که تقاضا برای کتاب های حقوق زیاد بود امروز بر آن شدیم تا با قرار دادن یک کتاب موبایل در این زمبنه حسن نیت خود را به شما عزیزان ثابت کنیم.کتاب جاوای " مالیات بر ارزش افزوده "  کتابی است که برای پلتفرم های جاوا ارائه شده است و دارای رزولوشن 240x320 میباشد که بر روی کلیه گوشی های موبایل قابل نصب میشباشد.
دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا Ared Multi Tasking


Ared_Multi_Tasking.jpgاین برنامه از مجموعه برنامه های کاربردی برای گوشی های سیمبین ویرایش پنجم است که شما را قادر می سازد با استفاده از کلید قطع تماس(کلید قرمز) بین برنامه های در حال اجرا سوییچ نمایید.علاوه بر این به شما امکان تعریف کلید میانبر برای این دکمه را می سازد.دانلود در ادامه مطلب...
ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی Majin and the Forsaken Kingdom

majin.jpg
Majin and the Forsaken Kingdomنام بازی:
سازنده : Game Republic
سبک بازی : Action Adventure
ناشر : Namco Bandai
زمان انتشار بازی :
تاریخ انتشار (شمسی) : ۰۲ آذر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار (میلادی) : 23 Nov 2010

این کار اسونیه که ما بخوایم Majin and the Forsaken Kingdom رو با بازی The Last Guardian(شاهکار جدید team ico) مقایسه کنیم.هر دو بازی، شامل یک پسری میشن که یک هیولای عجیب چندرگه از روی دوستی و وفاداری اونها رو همراهی میکنه ولی با وجود این، Majin and the Forsaken Kingdom به گفته سازنده ها ترکیبی از Legend of Zelda و شاهزاده پارس هست و دارای ویژگیهای مشخصیه ؛این بازی یک بازی اکشن-ادونچر هست که شامل المانهای پلتفرمینگ، مبارزات و حل معما میشه .دمویی که به ما نشان داده شد، شامل قسمت اول بازی بود.جایی که ما با هیولای داستان یعنی Majin دوست داشتنی و خواب الود(این کلمه در زبان ژاپنی معادل خدای شیطانی است) البته مجین داستان با یک موجود شیطانی فرسنگها فاصله داره!.اشنا شدیمو گشت و گذار خودمون رو در این قلمرو جدید برای فهمیدن رازهای اون شروع کردیم.تا از داستان بازی و راز خیانتی که پشت سر این این دو دوست هست پی ببریم!
داستان بازی در سرزمینی اتفاق میافتد که تاریکی اون سرزمین رو تسخیر کرده و انجا رو به سرزمینی غیر قابل دسترس تبدیل نموده.کسانی که تابه حال سعی کردند که به این قلمرو وارد بشن، هرگز دیگه نتونستند از اونجا خارج بشن.100سال از زمانی که تاریکی این قلمرو رو به تسخیر خود دراورده گذشته است.و حالا یک دزد جوان بی نان نشان، راه خود رو به سمت ورود به این قلمرو باز کرده است.جایی که ما بازی رو از اونجا اغاز میکنیم.این دزد جوان، قدرت این رو داره که با که با حیوانات صحبت کنه و شما به واسطه این قدرت راه خودتون رو به سمت این قلمرو تسخیر شده و رو به زوال باز میکنید.این بخش از بازی شامل یک بخش اموزشی برای یادگیری مهارتهای شخصیت اصلی بازی میشد.بعد از طی این مرحله ما خیلی زود بهMajin رسیدیم.مجین یه هیولای عظیم بود که بر روی پشتش گیاهان مختلف و عجیبی رشد کرده بودند! زمانی که ما مشغول مشاهده هیولا بودیم، متوجه شدیم که او در حال غر غر کردن و نالیدنه! اون با خودش تکرار میکرد که گرسنشه. وقتی که بهش نزدیک شدیم اون به ما گفت که یک نفر قدرت او رو ازش دزدیده و اون رو در این جا زندانی کرده و به دزد میگه که اگه میوه خاصی رو که مد نظرش هست برای او بیاره، مجددا قدرت خودش رو بازپس میگیره.
برای توضیحات کامل تر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .


ادامه مطلب...