900 256x256 pixel icons - مجموعه 900 آیکن ویندوز با کیفیت بالا

حتماً برای شما هم پیش آمده که از آیکن فولدر های ویندوز خود خسته شده باشید و به دنبال تنوع در شکل و ظاهر فولدر های ویندوز باشید و یا اینکه برای پوشه ای خاص در ویندوز نیازمند آیکون جدید و خاصی باشید. به همین منظور مجموعه ای از 900 آیکن بسیار زیبا با کیفیت بالا برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا دیگر از محیط ویندوز خود خسته نشوید. تمامی این آیکون ها سایز256*256 می باشند. تمام این آیکون ها دارای پسوند ICO می باشند که قابل استفاده گرافیست ها نیز می باشند. در محیط های ویندوز xp و ویندوز vista و ویندوز Seven قابل استفاده می باشد. از دانلود رایگان آیکون لذت ببرید.

900 256x256 pixel icons - مجموعه 900 آیکون ویندوز با کیفیت بالا

دانلوددانلود رایگان مجموعه 900 آیکن (حجم : 58.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

نرم افزار فیلم بردای نامحدود با آیفون : iPhone Video Recorder

یکی از مشکلات گوشی های iPhone فیلم برداری در زمانی محدود میباشد . با دانلود افزونه ای که در اینجا قرار داده ایم میتوانید بدون نصب از نرم افزار فابریک iPhone جهت فیلم برداری نامحدود استفاده کنید . این فایل نرم افزار (.app) نیست . بلکه فایلیست که باید در Source با همین نام کپی شود تا نرم افزار فیلم برداری آیفون به صورت نامحدود فیلمبرداری کند .

ادامه مطلب...

iPhone PC Suite

نرم افزار iPhone PC Suite 1.0.7 با قابلیت های :

دانلود و ارسال عکس ...

اتصال به اینترنت از طریق کامپیوتر...

استفاده از دوربین گوشی به عنوان وب کم...

دفترچه یادداشت...

ارسال آهنگ به گوشی ...

و ...

دانلود به صورت اختصاصی از میهن دانلود

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

جی پی اس کیت برای آی فون GPS kit for iphone3.1

کسانی  که دارای گوشی های iphone می باشند از این پس می توانند به کمک برنامه فوق از GPS استفاده نمایند بدون وجود هیچ گونه مشکلی.این برنامه دارای بالاترین UPDATE ها می باشد.با این برنامه تمامی نقشه ها را به خوبی ببینید با کامل ترین جزئیات. حتی توانایی مشاهده فاصله ها با این برنامه امکان پذیر است. شما به کمک این برنامه می توانید سرعت خود را نیز در هنگام حرکت ببینید.این برنامه قابلیت دانلود فایل های GPX نیز  میباشد ، به کمک  برنامه این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا GOOGLE EARTH MAPS (مپ های گوگل) را نیز مشاهده نمایید.

برخی از خصوصیات برنامه GPS kit 3.1:

-قابلیت آپلود و دانلود فایل های GPX

-کامل ترین جزئیات نقشه

-توانایی دیدن مپ های گوگل

 -اندازه گیری سرعت شما هنگام حرکت

  GPS-Kit.jpg

ادامه مطلب...

همه چیز در صفحه ی لاک اسکرین گوشی های آیفون با نرم افزار LockIn

نرم افزار کاربردی LockInfo که سایت میهن دانلود آن را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است در واقع جهت تسهیل کار با گوشی و دسترسی آسان تر کاربران به بخش های مختلف گوشی ساخته شده است.با استفاده از نرم افزار کاربردی LockInfo می توانید به ایمیل ها ، پیام ها ، تماس های ناموفق ، پیام های صوتی و تقویم گوشی در همان صفحه ی Lock Screen گوشی خود به راحتی و با یک کلید دسترسی پیدا کنید تا دیگر لازم نباشد برای دسترسی به این قسمت ها وارد منوی گوشی شوید.نسخه های قبلی این نرم افزار همگی احتیاج به سریال داشتد که سایت میهن دانلود این بار نسخه ی کرک شده و فول این نرم افزار را برای دانلود قرار داده است.نسخه ی فعلی این نرم افزار 1.1.8 بوده و این نرم افزار ارائه شده برای گوشی های iPhone می باشد.هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

LockInfo-MihanDownload.Com.jpg
ادامه مطلب...