ارسال پیامک زمان دار با نرم افزار SMS Schedule


SMS_Schedule-[www.mihandownload.com].jpgتوسط نرم افزار فوق العاده کاربردی SMS Schedule کاربرانی که دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش سوم و پنجم هستند میتوانند پیامک های خود را به صورت زمان دار بفرستند.با مشخص کردن یک زمان دلخواه نرم افزار پیامک شما را به صورت اتوماتیک میفرستد.نسخه کاملا ریاگان آن را یرای شما آماده کرده ایم.
این نرم افزار در ادامه مطلب قابل دریافت میباشد...
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار رایت دیسک Cool Music CD Burner v7.4.3.210


Cool.Music.CD.Burner.v7.4.3.210_www.mihandownload.com.jpg
برای آن دسته از کاربران که از نرم افزارهای رایت دیسک مانند Nero  فقط برای ذخیره اطلاعاتی با موضوعی خاص به عنوان مثال موسیقی استفاده می کنند ، نصب و استفاده از نرم افزار Nero چندان مناسب نیست چراکه این دسته از کاربران به جای استفاده از نرم افزارهای حجیم و سنگین رایت دیسک که قابلیت های فراوانی دارند و اکثر آنها برای کاربر کاربردی نخواهد بود می توانند از نرم افزارهایی مانند Cool Music CD Burner استفاده نمایند. این نرم افزار دارای حجمی بسیار ناچیز است و به کاربر اجازه می دهد تا فایل های صوتی با فرمت های مختلف خود را به راحتی و با سرعت بالا برروی دیسک رایت نماید و در راه انجام اینکار امکاناتی کاملأ کافی و مناسب را در اختیار کاربر قرار می دهد تا کمبودی احساس نگردد. در این صورت به راحتی می توانید فایل های موسیقی خود را بر روی سی دی ذخیره کنید و در دستگاه های مختلف از آنها لذت ببرید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب...

ماهنامه تخصصی گرافیک نو - شماره 32 - دی ماه 1389


CG_Graphic_No_32.jpgمطالب این شماره:
سرمقاله
آموزش
توپ درخت کریسمس
ایجاد متن درخشان
ساخت یک متن زیبای چمنی
مسابقه
اعلام نتایج مسابقه تایپوگرافی سی جی پرشین
پرونده ویژه
آشنایی با انواع طراحی دست در انیمیشن
آشنایی با وانواع حالات چهره در انیمیشن
ساخت یک پسر خندان
عکاسی
نقد و بررسی دوربین W380 سونی و ۲۱۰LS کانن
دیگر آموزش
خلق یک فتوافکت زیبا
انیمیشن
معرفی انیمیشن های سال 2011

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

ادامه مطلب...

دانلود تم زیبا و تیره رنگ ویندوز سون Testing Dark Theme


Testing-Dark-20_www.mihandownload.com.jpg
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Testing Dark نام یک تم زیبا و شیک است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این پوسته جدید و زیبا ، دارای محیطی تاریک و جذاب است که فضایی آرامش بخش به ویندوز شما می دهد. رنگ های بکار برده شده در این تم کاملأ با یکدیگر همخوانی دارند. همچنین آیکون های زیبایی که در آن وجود دارد باعث زیبایی بیشتر ظاهر ویندوز شما خواهد شد. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Bigasoft Total Video Con


Bigasoft_Total_Video_Converter_2.5.7.3987_www.mihandownload.com.jpg
Bigasoft Total Video Converter نام یک نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی با قابلیت های فراوان است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار به شما امکان تبدیل انواع فایل های ویدیویی را به فرمت های مختلف می دهد و گزینه های بسیاری را پیش روی شما قرار می دهد تا با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید و تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال نمایید. اما گستره قابلیت های این نرم افزار تنها به فایل های ویدیویی و تبدیل آنها محدود نمی شود چراکه امکان تبدیل انواع فایل های صوتی به یکدیگر نیز قابلیتی است که می توانید در این نرم افزار بیابید. می توانید صدا را از تصویر جدا کنید و در یک فایل صوتی ذخیره نمایید ، فایل های تصویری را به یکدیگر متصل کنید ، افکت های مختلف را بر روی آنها اعمال کنید ، از ویدیو مورد نظر خود عکس بگیرید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب...