Ferrari

برای تمام کسانی که به نحوی به رانندگی و اتومبیل علاقه دارند به بازی ماشین، به ماشین بازی، صدای موتور این اتومبیل ها و... .این بازی تولید کمپانی Ferrari است که برای کاربر، رانندگی واقعی با یکی از مدل اتومبیل های این کمپانی را شبیه سازی میکند. حداقل کارت گرافیکی لازم برای اجرای بازی 512mb است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

Crazy Taxi Portable

Crazy Taxiیک بازی پرهیجان و با گرافیک بسیار عالی است.شما در این بازی نقش یک راننده تاکسی را دارید که باید مسافران را طی زمان مشخص شده به مقصد برساندکه البته در این راه موانع بسیاری برای شما وجود دارد. این بازی نسخه Portable است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

Portable Adobe Photoshop CS5 Middle Eastern

مطمئناً همه شما کاربران محترم با برنامه فتوشاپ آشنایی دارید. این نسخه بدون نصب است امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار گیرد. این برنامه توسط کاربری با نام مستعار Pkiana برای بخش دانلود سایت تبیان ارسال شده است.



برای دانلود اینجا کتیک کنید

کتاب الکترونیکی ترفندهای ویندوز و اینترنت برای موبایل

1Ebook.Tarfand.Windows&Internet.www.MihanDownload.com.jpgسایت میهن دانلود کتاب الکترونیکی جدیدی را برای گوشی های موبایل قرار داده است که این کتاب شامل تعداد بسیار زیادی از ترفندهای ویندوز و اینترنت می باشد.این کتاب شامل مجموعه ای کامل از این ترفند ها می باشد که می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا نصب کنید.هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را در ادامه ی مطلب از سایت میهن دانلود دریافت کنید.

ارسال شده توسط سهیل پارسیان


ادامه مطلب...