بازی با سبک هواپیما گوشی های موبایل با فرمت جاوا Aces Races Java


aces.jpg
یکی از بازی های جدید منتشر شده برای موبایل که در دسته ی بازی های با سبک هواپیما قرار گرفته است ، بازی بسیار زیبای Aces Races می باشد که محصول سال 2009 از شرکت Fugumobile بوده و از گرافیک بسیار خوبی نیز برخوردار است.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده می باشد و برای سایز تصویرهای 128×128, 128×160, 176×208, 176×220, 240×320, 320×240 ارائه شده است.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب تمامی فایل های نصب این بازی را بصورت یکجا در قالب یک فایل فشرده از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید.
ادامه مطلب...

بازی زیبای مهمانی پنگوئن دیوانه با فرمت جاوا Crazy Penguin Party


crazypenguinparty_title_res.jpg
این بار بازی زیبای مهمانی پنگوئن دیوانه برای گوشی های موبایل شما کاربران عزیز میهن دانلود در سایت قرار می دهیم. نام این بازی زیبا Crazy Penguin Party می باشد و دارای کیفیتی مناسب و حجمی کم و با سبک سرگرم کننده و هیجان انگیز است.
فرمت این بازی جاوا می باشد و آماده شده در یک فایل فشرده برای کلیه گوشی های موبایل با سایز تصویر ۱۲۸×۱۶۰ , ۱۷۶×۲۲۰  , ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد
ادامه مطلب...

کلید های فعال سازی کاسپر اسکای Kaspersky KIS/KAV Keys-15th Febr

kaspersky-kis-kav_www.MihanDownload.com.jpg
کاسپراسکای یکی از برترین نرم افزار های امنیتی در زمینه حفاظت ازاطلاعات سیستم کاربران می باشد برای استفاده نامحدود و اپدیت نمودن نرم افزارKasper Sky میهن دانلود سعی می کند هر چند وقت یکبار کلیدهای قانونی این آنتی ویروس را برای کاربران خود قرار دهد . این کلیدها برای همه ورژن های نرم افزارهای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی کاسپراسکای می باشد.این مجموعه تماما توسط میهن دانلود جمع آوری شده است . حجم کل این مجموعه تنها 560 کیلو بایت می باشد و همه ی کاربران با هر سرعت اینترنتی که دارند می توانند آن را دانلود و استفاده نمایند.

طریقه ی استفاده از این کلیدها :
- بر روی آیکون برنامه کلیک کنید تا پنجره ی آن باز شود
- در قسمت پایین برنامه بر روی گزینه ی License کلیک کنید
- بر روی گزینه ی Activate new license کلیک کنید
- در قسمت مربوطه این کد را وارد نمایید T1JVS-NNMBD-K1QTN-SUBP
- در این مرحله یک پنجره ی خطا مشاهده می شود . بگذارید برنامه کار خود را انجام دهد
- در پنجره ی جدید باز شده کلید فعال سازی خود را بر طبق نوع آنتی ویروس خود وارد نمایید

ادامه مطلب...

نرم افزار پرتابل تلویزیون آنلاین با قابلیت ضبط TV Player Classic


TV Player Classic 6.5.6 Portable [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید می توان با داشتن یک سرعت اینترنتی مناسب شبکه های تلویزیونی سراسر جهان را مشاهده کرد البته فقط داشتن سرعت اینترنت مناسب کافی نیست بلکه شما به نرم افزاری جهت دریافت کانال های ماهواره ای نیاز دارید تا بتوانید به صورت آنلاین تلویزیون نگاه کنید. تا به حال در میهن دانلود نرم افزار های مختلفی را در زمینه ی مشاهده ی تلویزیون از اینترنت به شما معرفی نمودیم امروز هم یکی دیگر از این نرم افزار ها را برایتان آماده کرده ایم.
نام این نرم افزار TV Player Classic می باشد که شما با کمک آن می توانید به راحتی و با داشتن سرعت اینترنتی مناسب مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای شبکه های تلویزیونی سراسر جهان کنید. این نرم افزار قادر است تا از 1200 شبکه ی تلویزیونی موجود در 100 کشور جهان پشتیبانی کند و برنامه های در حال پخش از آنها شبکه ها را برای شما به نمایش بگذارد. تقسیم بندی شبکه ها و کشور ها در این نرم افزار هم کاملآ شبیه سایر نرم افزارهایی است که در این زمینه ساخته شده اند در واقع شما با انتخاب کشور مورد نظر خود می توانید لیستی از کانال های تلویزیونی آن را که در زمینه های ورزش ، فیلم ، اخبار و ... فعالیت دارند را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هر کدام از آنها ظرف چند ثانیه برنامه های در حال پخش از سوی شبکه مورد نظرتان را می توانید تماشا کنید. همچنین اگر در هنگام تماشای برنامه ای خاصی علاقه مند بودید تا آن را ظبط کنید این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا برنامه ی مورد نظر را در یک فایل ویدویی با کیفیت ظبط و ذخیره کنید و در هر وقت که علاقه مند بودید به مشاهده ی آن بپردازید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی شبکه های مورد علاقه در قسمت Favorites جهت دسترسی سریعتر به آنها و نیز امکان جستجو در کانال ها اشاره کرد. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.

برخی از امکانات این نرم افزار:
- مشاهده ی برنامه های تلویزیونی کشورها از طریق اینترنت.
- پخش برنامه های 1200 شبکه ی تلویزیونی موجود در 100 کشور جهان.
- امکان باز کردن چندین کانال به طور همزمان و مشاهده ی آنها.
- امکان دریافت و مشاهده ی برخی از شبکه ها حتی با سرعت پایین اینترنت.
- امکان ظبط برنامه های در حال پخش از شبکه ها و ذخیره سازی آنها.
- ذخیره سازی فایل های ویدویی در دو فرمت AVI و DivX.
- امکان قرار دادن پسورد بر روی برخی از کانال ها.
- امکان نمایش برنامه ها به صورت تمام صفحه.
- پرتابل بودن و قابل حمل با فلش مموری.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن چندین اسکین زیبا و قشنگ.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- پشتیبانی از دو زبان مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- اجرا با یک کلیک.
- کاربرد آسان.
- و ...
ادامه مطلب...