نرم افزار موبایل با فرمت جاوا Yahoo! go3

yahoo-go-3beta.jpg

Yahoo! go3 نام نرم افزاری است که برای شما دوستان عزیز  آماده کرده ایم تا به راحتی بتوانید به ایمیل،360 ، اخبار روز و... دست یابید.این نرم افزار ساخته ی شرکت Yahoo! می باشد که با نسخه های قبلی تفاوت های زیادی دارد و وقتی گرافیک این نسخه را با نسخه های دیگر در کنار یکدیگر می گذاریم باز هم به گرافیک فوق العاده  این نرم افزار باید اشاره کرد.این نرم افزار با فرمت جاوا آماده شده است و بر روی اکثر گوشی ها اجرا می شود.امیدواریم این نرم افزار کارآمد را از سایت میهن دانلود دریافت کرده و لذت ببرید.
برای دریافت نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب...

دانلود رایگان بازی نید فور اسپید شیفت برای موبایل N.F.S Shift S6

http://mihandownload.com/ali/N.F.S%20Shift%20for%20Symbian(%20v.1.05)%20S60v5%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

بازی N.F.S Shift یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی فوق العاده بوده و دارای گرافیکی بسیار خوب می باشد.این بازی رزولوشن 360x640 را پشتیبانی می کند و علاوه بر آن به جهت دارای بودن فرمت سیمبین می توانید آن را بر روی  گوشی های موبایل دارای این سیتم عامل نصب و اجرا کنید.برای دریافت آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب...

دانلود بازی Spinballs برای آیفون

http://mihandownload.com/ali/Spinballs%20iPhone,%20iPod%20Touch%20Game%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

بازی Spinballs یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای منتشر شده برای گوشی های آیفون می باشد که در سایت میهن دانلود قرار گرفته است.این بازی دارای محیطی بسیار زیبا و سرگرم کننده بوده و از گرافیکی بسیار عالی برخوردار است.در این بازی شما باید به مسابقه Spinballs بپردازید و به پیروزی برسید .فرمت این بازی ipa بوده و قابل نصب بر روی گوشی های آیفون می باشد.همچنین بازی نسبت به گرافیکی که دارد از حجم بسیار خوبی نیز برخوردار است.
هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
ادامه مطلب...

دانلود رایگان بازی هالو Halo: Reach

960512_125433_front_resize.jpg

توجه: دوستان به توضیحات توجه نکرده اند  این بازی برای کنسول بازی ایکس باکس 360 میباشد نه برای کامپیوتر



نام بازی:Halo Reach
سازنده:Bungie
ناشر:Microsoft
سبک:اول شخص اکشن فضایی تخیلی
پلتفرم:انحصاری Xbox360
امتیاز از سایت های معتبر:9.5/10
بازی مشابه:Halo ODST
وقتی به خارج بروید و از یک فردی که اهل بازی باشد در مورد بازی انحصاری ماکروسافت  halo سوال کنید .دو اتفاق می افتد یا آن را بدترین بازی عمر خود و در کل جز بدترین بازی های دهه معرفی می کند یا آن را زیباترین و بهترین بازی تمام زندگی خود خواهد دانست.این موضوع بسیار جالب است که چرا  halo طرفداران و منتقدین خیلی سرسختی دارد .کمتر کسی وجود دارد که درباره ی  بازی انحصاری ماکروسافت چیزی نشنیده باشد. در جدیدترین و در عین حال آخرین قسمت از سری بازی های هیلو به دست استدیوی بازی سازی Bungie که halo reach نام دارد قرار است فضایی تیره را به تصویر بکشد و داستانی درباره افتخار و جان فشانی انسان‌ها برای دفاع از سیاره شان را روایت کند. Halo reach داستان گروهی از سپاه زمین است که قبل از داستان سری اول اتفاق می افتد و ماجرای این سربازان را درسیاره ای به نام Reach روایت می کند.  اتفاقات بازی در سال 2552 در سیاره ای با همین نام( reach) در حال وقوع است، انسان‌ها در نبردی با مهاجمان فضایی به نام Covenant گیر افتاده‌اند و تنها کاری که از دست شان بر می‌آید، دفاع است . شما در  بازی شخصیتی به نام Noble 6 که  یک سرباز فوق پشرفته  و تمام عیار در جبهه انسان‌هااست را بر عهده خواهید گرفت. این گروه از سربازهای زمینی در جوخه‌ای به نام اسپارت‌ها خدمت می‌کنند، یعنی همان گروهی که مسترچیف، قهرمان سه قسمت قبلی هیلو عضو آن بود. Noble 6 با مسترچیف فرق دارد وبرخلاف آن که از سربازان اسپارتی نسل دوم بود او از اسپارتی های نسل سوم است و به همین دلیل بسیار پیشرفته و از هر جهت کامل و بی نقص است اما فناوری اسپارتی‌های نسل 3 به پای مسترچیف نمی‌رسد ،  اسپارتی های نسل 3 کار گروهی را بهتر بلدند و  برای بقا می‌توانند محیط را به راحتی آنالیز کرده وشانس بیشتری برای زنده ماندن دارند. یکی از اعضای تیم نوبل 6، تانکی به نام Jorge است که قدرت شلیک بالایی دارد، اما این تانک از  اسپارتی های  نسل 2 است. هدف از ساخت Halo Reach پرداختن به جزییات و پس زمینه ناشناخته اسپرت‌ها در دنیای هیلو است. اما این بازی فرصت دیگری برای معرفی Covenant، مهاجمان فضایی است. بانجی می‌خواهد این احساس را در شما به وجود بیاورد که سال‌ها از نبرد فضایی‌ها و زمینی‌ها گذشته و مهاجمان بیگانه، موجوداتی ترسناک‌اند که هنوز با قدرت به فکر نابودی کره خاکی هستند. در Halo Reach بسیاری از فضایی‌ها ارتقا پیدا کرده و قوی‌تر شده‌اند. علاوه بر این شاهد نسل جدیدی از فضایی‌ها خواهید بود که تا به حال ندیده‌اید، چون آنها قبلا در همین نبرد در سیاره Reach منقرض شده بودند.کاملا مشخص است که قسمت آخر سری هیلو بیشتر از هر چیزه دیگر روی نبردهای سنگین و با نفرات زیاد در صحنه می خواهد به هرچه حماسی تر شدن داستان و اساس بازی دست به خلق یک اثر به یاد ماندنی دیگر بزند.تا کنون اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده به جز شماره جدید مجله game informer که یک پیش نمایش کامل از بازی را رائه کرده و قصد دارد عاشقان هیلو را بیش از پیش با ویژگی های زیبای ریچ حیرت زده کند.یکی از اطلاعات جالبی که در این شماره از مجله منتشر شده در مورد اعضای گزوه  و اطلاعات بیشتر از شخصیت های حاضر در بازی است.
برای مشاهده پیش نمایش کامل این بازی که توسط نویسنده متن تهیه شده و هم چنین مشاهده عکس های زیبای شاهکار ماکروسافت به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب...

دانلود رایگان بازی تمدن 5 Sid.Meiers.Civilization.V

CIVILIZATION V FRONT OF BOX_resize.jpg
نام بازی  : CIVLIZATION V تمدن 5
سبک : استراتژی فرماندهی
پلتفورم:  PC
شرکت سازنده: firaxis
ناشر : 2K Games
قابلیت بازی آنلاین : دارد
تاریخ انتشار و ریلیز : 21 سپتامبر 2010 ( 30 شهریور 1389(
شاید از خود بپرسید که بنده انقدر بازی های استرتژیک رو برای دانلود قرار می دهم ،لازم چند نکته را یاد آور شوم ،هدف اصلی میهن دانلود گذاشتن جیدیدترین بازی های روز آن هم در سریع ترین زمان ممکن است ،بازی قبلی ما بازی روز بود که به محض ریلیز شدن برای شما قرار دادم ،الان هم یعنی 30 شهریور جدیدترین بازی روز دنیا به نام تمودن 5 وارد بازار خواهد شد .و به علت اینکه بازی امتیازات بسیار فوق العاده ای را از آن خود کرده است به طوری که احتمالا به نظر بنده بهترین بازی استرتژیک سال خواهد شد ،احتمال آن می رود حتی از بازی بسیار محبوب بیلیزارد که همه ما آن را به عنوان بهترین بازی استرترژیک سال قبول داریم پیشی گرفته و خود را به عنوان شگفت انگیز ترین بازی این سبک خاص بازی سازی مطرح کند .بازی تمدن 5 پنجمین نسخه از این بازی بسیار مهیج است که بالاخره در تاریخ 30 شهریور روانه بازار شد تا بتواند باز قدرت خود را به همگان به اثبات برساند .البته باید متذکر شد که سبک این بازی استرژیک tycoon است به معنای استرتژیک فرماندهی ،امکانات و جزییان بازی بسیار زیاد و زیبا طراحی شده و به گفته سازندگان از یه طرح ساده باری نمایش آن استفاده شده تا کاربران عام هم بتوانند از این بازی زیبا لذت ببرند .
توضیح کامل بازی:
در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت. و البته هر ملیتی فرمانروای خودش را دارد, کسانی مثل جرج واشنگتن از آمریکا, هارون الرشید از عربستان, Montezuma از آزتاک, ملکه ووو زتیان از چین که تنها ملکه زن چین بود, رامسیس دوم از مصر, ملکه الیزابت از انگلستان که در سال در سال 1952 به این سمت رسید, ناپلئون بناپارد از فرانسه, بیسمارک از آلمان, اسکندر از یونان, گاندی از هندوستان, هیاواثا از رئیسان قبیله ای در آمریکا, نوبوناگا از ژاپن, سلیمان از عثمانی, داریوش اول از ایران, سزار از روم, کاترین دوم از روسیه, رام خام هائنگ از تایلند و آسکیا از سونگانهای آفریقا. هر کدام از فرمانروایان به سختی روی آنها کار شده که شبیه به واقعیات باشن و هر کدام یک ویژگی مخصوص خودشان را دارند که به زیبایی هر چه تمام تر در بازی از آنها استفاده شده, به عنوان مثال امپراطور چین اغلب فرماندهان قدرتمندی نسبت به باقی اقوام تربیت میکنه یا در تحقیقات و فرماندهی ارتشی گزینه مناسبی هست.
برای توضیحات کامل تر از  بازی و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .
ادامه مطلب...